Tilaamani tuote oli rikki, miten toimin?
Ota kuva saamastasi tuotteesta + lähetyslistasta ja lähetä se meille osoitteeseen [email protected]. Autamme sinut eteenpäin!
Ota kuva saamastasi tuotteesta + lähetyslistasta ja lähetä se meille osoitteeseen [email protected]. Autamme sinut eteenpäin!
SInulla kuuluu tottakai kaikki tuotteet, mitkä olet tilannut! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme. Muista ilmoittaa tilausnumerosi, ja paketista puuttuvat tuotteet.
Valitettavasti emme voi vaihtaa tuotteita tilaukseen jälkikäteen.
Sinulla itselläsi ei ole mahdollisuutta muokata tilaustasi sen jälkeen, kun olet vahvistanut sen.
Mikäli tilauksesi on mennyt läpi, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen ja tilausnumeron pian tilauksen teon jälkeen. Kaikki tilausnumeromme alkavat kirjaimille FI. Jos et saa tilausvahvistusta, on voinut tapahtua tekninen vika, jolloin tilauksesi ol